Servisna procedura

Ukoliko imate uređaj za servis, molimo da provjerite dokumentaciju o ovlaštenom servisu koju ste dobili uz uređaj te postupite u skladu s uputama ovlaštenog servisa. Naziv, adresa i kontakt podatci ovlaštenog servisa se nalaze na deklaraciji samog proizvoda ili na jamstvenom listu koji je priložen uz proizvod. Ukoliko se radi o kvaru unutar jamstvenog roka, što ne podrazumijeva kvarove nastale unutar 14 dana od preuzimanja pošiljke ili neispravnosti koje su utvrđene nakon samog preuzimanja pošiljke, kupac treba izravno kontaktirati ovlašteni servis u skladu s uputama na jamstvenom listu.
Ukoliko je naručeni proizvod neispravan, ne odgovara opisu na stranici ili jednostavno ne ispunjava očekivanja kupca moguće je, u roku 14 dana od primitka narudžbe, napraviti zamjenu ili povrat proizvoda. Nakon isteka roka od 14 dana kupca usmjeravamo na ovlašteni servis, u skladu s jamstvenim uvjetima i uputama navedenim u jamstvenom listu.

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili vam treba bilo kakvo pojašnjenje molimo da nas kontaktirate na mail [email protected] ili na telefon 01 6395 281.

Za uređaje na kojima je naznačeno da je ovlašteni servis Feniks Info d.o.o. servisna procedura je slijedeća:

1. Kontaktirajte nas na e-mail [email protected] i u mailu obavezno naznačite o kojem uređaju je riječ, broj računa po kojem je uređaj kupljen i detaljan opis kvara.
U mailu nam navedite i Ime, prezime, adresu te kontakt broj telefona za dostavu.

2. Zapakirajte uređaj u kutiju i dobro ga osigurajte za slanje da se ne ošteti u transportu
(osobito dobro zaštite osjetljive uređaje kao računala, monitore, printere i sl). U kutiju priložite i detaljan opis kvara, račun, jamstveni list,
komplet sve dodatke koje ste dobili uz uređaj. Ako je riječ o računalu za potrebe testiranja potrebna nam je i lozinka za operativni sustav (ako je postavljena).

3. Mi ćemo na Vašu adresu poslati kurirsku službu da pokupi neispravni uređaj, te ćemo Vam povratno javiti kad možete očekivati dostavu.

4. Nakon što se uređaj testira, poslat ćemo Vam natrag na adresu popravljen ili novi uređaj (ovisno o načinu na koji se riješi reklamacija).