Servisna podrška

Sve reklamacije nastojimo riješiti kvalitetno i što kraćem roku. Naš stručni tim posebnu pažnju posvećuje reklamacijama kupaca i tehničkoj podršci te sve reklamacije rješavamo i puno brže od zakonski propisanih rokova. Svi naši proizvodi se prije puštanja u prodaju testiraju te konstantno vršimo kontrolu kvalitete uređaja u ponudi.

Naša tvrtka stoji Vam na raspolaganju i nakon kupnje. Kako biste brzo i kvalitetno saznali sve vezano uz jamstvo i reklamacije na ovoj stranici su istaknute najvažnije informacije, a ako imate dodatna pitanja, obratite nam se na e-mail: [email protected]

Trudimo se da kompletan proces prođe sa što manje poteškoća te da Vam oduzme što manje vremena.
Zamjena dijelova ili uređaja prije provjere eventualnih nedostataka nije moguća. Reklamacije koje se šalju putem paketne distribucije moraju biti propisno upakirane
u kartonsku ambalažu. Sve nepropisno zapakirane reklamacije ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja u transportu Scorpion neće preuzeti i takve će reklamacije biti vraćene pošiljatelju o njegovom trošku.

Savjeti za pravilno pakiranje paketa preuzeti ovdje.