Dostava

Način dostave: Usluga dostave se obavlja putem vodeće dostavne službe u RH, GLS.

Cijena dostave: Cijena dostave za sve narudžbe u RH iznosi 19,99 kn

Rok dostave:

Paket isporučujemo na Vašu željenu adresu u roku 1-7 radnih dana ovisno o količini na zalihi. Na sve veće otoke isporučujemo u istom dostavnom vremenu. Za više informacija pogledajte ovdje.

U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru i sl.) Feniks Info ne preuzima odgovornost za kašnjenje i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku.

Obavijest o dostavi i praćenje paketa:

Na dan izrade naljepnice i pakiranja paketa putem prve e-mail i SMS poruke primatelj paketa dobiva obavijest o vremenu dostave i eventualnom iznosu pouzeća. Drugu e-mail ili SMS poruku prima u jutro na dan dostave, sa 3-satnim vremenskim intervalom očekivanog vremena dostave.

U slučaju promijene, primatelj može naknadno odabrati jednu od 5 mogućnosti isporuke paketa kroz GLS-ov sustav ili putem GLS-ove službe za korisnike na telefon 01 2042 672 ili e-mail [email protected] ;

dostava na novu adresu, dostava u drugo vrijeme, osobno preuzimanje u GLS depou, odbitak pošiljke, davanje suglasnosti da se paket ostavi na dogovorenom mjestu.

Ukoliko želite vidjeti gdje se Vaš paket nalazi možete provjeriti tako da u gornjem desnom kutu kliknete na „Praćenje narudžbe“ gdje upišete ID paketa koji ste dobili na računu i u e-mail potvrdi.

 

Obveza kupca:

Primatelj je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja ili na kojoj je oštećena ili prerezana zaštitna traka osim u slučaju kada od kurira uz paket dobije i zapisnik o nastanku štete. Predmetni obrazac primatelj može tražiti od kurira i odmah mu može biti izdan.

Primatelj  je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati potvrdu o preuzimanju paketa. U slučaju nedostataka molimo da nas obavijestite što je ranije moguće, a najkasnije u roku 24 sata od dostave. Naknadne reklamacije ne možemo uvažiti!