NAČIN DOSTAVE
Isporuku robe vršimo putem kurirskih službi GLS / DPD.
Svi će proizvodi biti zapakirani tako da se izbjegne bilo kakvo oštećenje prilikom transporta. Naručene artikle dostavljamo na području cijele Hrvatske.
Cijena dostave: Cijena dostave za sve narudžbe u RH iznosi 3.99 €, a za iznose veće od 50 € dostava je besplatna
ROK ISPORUKE
Isporuku obavljamo u roku od 1 – 3 dana, (ovisno o mjestu dostave) pod uvjetom da su narudžbe zaprimljene do 12 h od ponedjeljka do petka, računajući od dana uplate.
Subote i nedjelje, te neradni dani ne računaju se u rok dostave. Za neke otoke rok isporuke može biti dulji te ovisi o rasporedu dostave kurirskih službi. Redovna dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt željene adrese. Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi Kupac već do ulaza u zgradu.
Nakon narudžbe primit ćete:
- potvrdu narudžbe putem emaila, u roku od nekoliko minuta od potvrde narudžbe
- obavijest da je narudžba poslana putem emaila s brojem pošiljke, najčešće u roku 1 radnog dana od potvrde narudžbe
- najavu da Vam pošiljka stiže idući dan na adresu SMS-om , kada ostavite valjani broj mobitela
Pošiljku poslanu GLS-om možete pratiti putem GLS Track & Trace.
Pošiljku poslanu DPD-om možete pratiti putem https://www.dpd.com/hr/hr/primanje-paketa/parcel-tracking/
OBAVEZE KUPCA
Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.
Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Kupac prilikom uručenja treba provjeriti sadržaj pošiljke. U slučaju nedostataka molimo da nas obavijestite što je ranije moguće, a najkasnije u roku 24 sata od dostave,
na email : [email protected]
Naknadne reklamacije ne možemo uvažiti!
Ako kupac, nakon što je pošiljka poslana, u očekivanom vremenu ne primi pošiljku ili obavijest o isporuci, poželjno je da nas o tome obavijesti kako bi se poduzelo traženje pošiljke, ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.
U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera koje je isti vratio bez isporuke kupcu i sl. ) Trgovac ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenske proizvode korisniku u najkraćem roku.