Dostava

Način dostave: Dostavljamo pakete na području Republike Hrvatske u suradnji s tvrtkom DPD Croatia d.o.o.

Cijena dostave: Cijena dostave za sve narudžbe u RH iznosi 19,99 kn

Prednosti DPD dostave:

  • Predict – obavijest o vremenskom okviru dostave paketa u roku od jednog sata!
  • Dostava do 2-4 radna dana
  • Follow My Parcel – mogućnost alternativnog mjesta isporuke
  • Live tracking – tijekom cijelog procesa dostave možete on-line pratiti gdje se paket točno nalazi

Dan prije same dostave, primatelj paketa dobiva SMS/e-mail obavijest da je njegov paket na putu te da će biti isporučen sljedećeg radnog dana. Primatelj paketa će na sam dan dostave još jednom zaprimiti poruku o očekivanom vremenu dostave (unutar vremenskog okvira od jednog sata).

Ako primatelju paketa ne odgovara predviđeni datum dostave, na raspolaganju su mu sljedeće alternativne mogućnosti dostave:

  • Dostava susjedu.
  • Davanje punomoći DPD-u da paket ostavi na dogovorenom sigurnom mjestu.
  • Odabir najbliže DPD Pickup lokacije: rok za preuzimanje paketa čak 7 kalendarskih dana
  • Odabir DPD Pickup Station-paketomata: rok za preuzimanje 3 kalendarska dana, dostupnost 24/7
  • Promjena adrese dostave: dostava paketa na drugu adresu (na primjer na adresu prijatelja ili adresu gdje je primatelj zaposlen).
  • Promjena datuma dostave: dostavu je moguće odgoditi do 5 radnih dana.

Što moram napraviti da bi dostava tekla bez ikakvih prepreka? Da biste bili sigurni da će vaša narudžba biti dostavljena brzo i jednostavno, preporučujemo vam da:

Osigurate točnu adresu dostave, gdje će sigurno biti netko tko može preuzeti paket. Na primjer, to može biti adresa vašeg radnog mjesta ili adresa susjeda, prijatelja. Osigurajte telefonski broj na kojem ste uvijek dostupni, za slučaj da se pojave bilo kakvi problemi u dostavi.

Pratite svoj paket. Sustav za praćenje paketa omogućit će vam da budete upućeni u trenutnu lokaciju vašeg paketa, tako da možete procijeniti kad bi paket približno mogao stići i vidjeti je li došlo do kakvih problema u dostavi. Kod za praćenje dobit ćete prilikom potvrde narudžbe, a aktivirana će biti kad paket poskenira dostavna služba koju ste odabrali. Obično se kod za praćenje paketa uključi u kasnijim večernjim satima. Pazite da vaše ime bude jasno vidljivo na vašim vratima, da dostavna služba ne bi imala problema u traženju vaše adrese.

U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru i sl.) Feniks Info ne preuzima odgovornost za kašnjenje i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku.

Obveza kupca:

Primatelj je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja ili na kojoj je oštećena ili prerezana zaštitna traka osim u slučaju kada od kurira uz paket dobije i zapisnik o nastanku štete. Predmetni obrazac primatelj može tražiti od kurira i odmah mu može biti izdan.

Primatelj  je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati potvrdu o preuzimanju paketa. U slučaju nedostataka molimo da nas obavijestite što je ranije moguće, a najkasnije u roku 24 sata od dostave. Naknadne reklamacije ne možemo uvažiti!